Anekdota
Av Prokopios fra Caesarea
April 2017
Denne artikkelen er ikke publisert i fulltekst på nett.
Denne artikkelen sto på trykk i Arr 1/2017
![Hemmeligheter](https://arr.imgix.net/assets/images/covers/ARR-nr-1-2017-framsida-ny.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&domain=arr.imgix.net&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=654&ixlib=php-3.3.1&w=550 550w, https://arr.imgix.net/assets/images/covers/ARR-nr-1-2017-framsida-ny.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&domain=arr.imgix.net&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1309&ixlib=php-3.3.1&w=1100 1100w, https://arr.imgix.net/assets/images/covers/ARR-nr-1-2017-framsida-ny.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&domain=arr.imgix.net&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=452&ixlib=php-3.3.1&w=380 380w, https://arr.imgix.net/assets/images/covers/ARR-nr-1-2017-framsida-ny.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&domain=arr.imgix.net&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=904&ixlib=php-3.3.1&w=760 760w)
Av Prokopios fra Caesarea
April 2017
Denne artikkelen er ikke publisert i fulltekst på nett.
Da jeg gikk på skolen, kunne jeg ikke fordra historiefaget, framfor alt når det dreide seg om det som het «åndsliv».
Bokmelding av
Kraften i allmenn dannelse. Skolen som formidler av humaniora. Bidrag til en historisk lesning